Contact

Administratieve ondersteuning

Bij het leiden van een bedrijf komen veel administratieve taken kijken. Soms hopen deze zaken zich zo op dat u zich minder kan focussen op uw eigenlijke diensten of producten. Dan is het moment aangebroken om mij, in te schakelen als freelance assistente voor uw administratieve ondersteuning.

U kan mij inschakelen voor administratieve support in verschillende afdelingen (sales/aankoop/boekhouding/personeel/logistiek…)

    • Sales (customer support van A tot Z)
    • Aankoop (offertes opvragen, analyses offertes, bestellingen plaatsen en opvolgen) De ondersteuning die ik u met Fidesia Consultancy kan aanbieden is erg divers. Als bedrijf in de regio Antwerpen geeft u zonder aarzelen aan waar ik mijn meerwaarde aan uw zaak kan toevoegen. Ik hou uw administratieve zaken nauwkeurig op orde en werk als zelfstandige secretaresse bij u op kantoor of van thuis uit.
    • Boekhouding (inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, opvolgen van betalingen, omzetanalyses per afdeling, etc)
    • Logistiek
      • Correcte stockopvolging (in-en uitgaand stockbeheer)
      • Transporten regelen en opmaken transportdocument
    • Personeelsafdeling
      • Het onderhouden van documentatie op het gebied van personeelszaken
      • Het registreren van werknemersgegevens, zoals ziekmeldingen, adressen, functionereingsverslagen
      • Het signaleren en regelen van jubilea (kaartjes en bloemen versturen, gratificaties regelen)
      • Verzamelen van personeelsgegevens
      • Eventueel werkzaamheden op het gebied van salarisadministratie
      • Het verrichten van ondersteunende werkzaamheden bij de werving & selectieprocedure
        • Het verwerken en beoordelen van sollicitaties
        • Informatie inwinnen bij vorige werkgevers, bijvoorbeeld om diploma’s te verifiëren
        • Afwijzingen en bevestigingen versturen naar sollicitanten

Mijn ervaring als kwaliteitsverantwoordelijke bij het behalen èn behoud van een ISO-certificaat maken dat ik zeer goed op de hoogte ben van de noden en de processen van een bedrijf. Zodoende kan u rekenen op mijn adviezen om deze processen in goede banen te leiden. Mijn uitgebreide talenkennis is mijn èn uw grootste troef (Nederlands, Frans, Engels, Duits, Italiaans en Spaans).

Contact

Op zoek naar administratieve ondersteuning in Lier, Mechelen en omgeving? Maak snel een afspraak met Fidesa Consultancy uit Lier en u hoeft zich geen zorgen meer te maken over uw administratie.

Contacteer ons!
03 500 12 70